jag haar redan en banaaaan

god dag

var ett tag sen nu kanske.
 Har inte orkat skriva och haft tid heller för den delen!

Har vart på gotland sen i torsdags ungefär, var riktigt mysigt där.
Nära till Tofta strand och inte alltför långt till Visby heller. Helt perfekt alltså.
Lillkillen har ju blivigt stooor med, Filip, godingen. Vilket bustroll :)
Aaah, säger det igen, men shit. När han blir stor. ohlala ;)
hahah..

Men nu är jag hemma igen, trött & förvirrad är jag med.
Igår var myyyyyyyys med Stefan, och hann även träffa Freddie & Fillen innan det!
 har saknat alla jättemkt :)

Idag vet jag inte vad som händer riktigt ?!
Troligtvis inte BAD iallafall. Herregud. Jag är dum dum
haha " Dum- dum , me want gum-gum !" :)
Men ikväll kommer det lite släkt kom jag på.
Mamma fyllde ju år igår :P

Pusssssssciaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback