för bra för att vara sant

g'daaaaay

Kräks snart över detta dystra äkta svenska sommarväder.
Så sjukt trött på regnet. :(

Så ligger det till.
Blir snart en springtur om jag lyckas ragga sällskap vill säga.
Latmaskaaaaaaaar, häng med!

Annars så är jag uuuuuuverluuucklig, är ledig idag, woho!
Ledig halva dagen imorn med, men jobbar " kvällspasset " och det är det värsta jag vet. NIIIIIJ!
Men, får trösta mig med, pengar. Dom rulllar in på kontot nästa vecka om jag inte minns fel.
Så det känns ju bra. Har inte stans slitjobb heller om man säger så ^_^
Det jobbigaste är det psykiska. Så segt är det. Men får trösta mig igen, stammisen är söt.
Lasse Stefanz kepaaaan, gullgubbe. Sen så har vi ju hönsmatsnubben. " Har du nåt spill ida'? "
ihiiiiiii. Ja, men det är inte mycket kvar att jobba nu så får stå ut.

Igår så var det fetingkväll hos Freddie. Mysigt var det.
Satt även vid gästhamnen med galen kusin & dampa loss. åh.
 
Samtal med Felicia Gustavsson nyss :
C - Men, du hänger med ut & springer va ? !
F - Neaaj, alltså.. Jag åt precis..
C - Aha, men det går bra, vi springer inte än... vi tar det lugnt !
F - okeej, jag har inte ätit då, men jag ska det snart...
 



Just i år har alla regnbågens färger mist sin glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans !

Kommentarer
Postat av: Felicia

heh (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback