1 Juli

Är det idag, och jag har inte badat än.
Skam & skandal på mig. Men har inte hunnit, har jobbat när vädret har vart passande och när jag varit ledig så har det regnat, sååklart :(

Men, än hinns det väl. Var sugen idag, men då var jag på konfirmationsfirande, och nu. Nja, känns inte så lockande fääktiskt. Börjar bli moln & regn ? Snälla låt oss slippa !!

Ja, men gårdagen var rätt bra, eller den var BRA.
Jobbade 10-13. Helt överkomligt, bara det att jag började 40 min för tidigt, men hellre det än försent.
Inte det mysigaste att cykla hem, men iallafall. Somnade skönt sen, läste även att om man tar en 15 minuters "powernap" mitt på dagen motsvarar det 2 timmars nattsömn, det ni !

Så det var ju bra. Med sömn. För sen så masade jag mig ut i spåret och sprang en sväng.
"Solade" sen, höll halvt på att frysa ihjäl, men " solens strålar tar ändå 60% när det är skugga / moln "
Något sånt iallafall ^_^
Duschen sen, gjorde mig iordning sen så cyklade jag iväg till Pillen med Umbrella på repeat. OH lovely!

Ao, men sen så tröttnade jag på herrskapet därborta, nejdå. Men tog mej en tripp till strand,
åter igen med umbrella på repeat, inte lika lovely när den spelades för 4e gången, då blev den ersatt av Justin istället. Ohja!

Men det var iallafall mys igår, även om jag inte förstod alltför mycket av Tusenbröder
men jag överlever ändå ! Hahaha, halvvägs ut i Ölme, ujjujj, promenixen hem var seg, så otroligt trött, men hade bra sällskap hela vägen så klarade det galant ;) Himla kul att mamma var så glad när jag kom hem med.
" Vad är det för vits att ha mobilen om du inte använder den, du som skulle ha en ny & allt. kan du ju glömma... "
Aooch, sen hotade hon med lite annat om jag inte svarade i luuren när hon ringer. hähä
Glömmer hon fort hoppas jag ! :D

Nu ska jag försöka få tag på Frikan, måste fixa med lite inför kvällen, enligt moi iallafaaaaaaaaaaall.

Hoppas helgen har vart lyckad för er kids !
/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback