we could be the perfect soulmates

dan före dan före dopparedagen.

gårdagen var riktigt trevlig.
vaknade först upp hos fredrika, kollade klart på filmen vi hyrde.
Parfume.. riktigt bra, men väldigt skum.
Vi åkte iväg och fixade tapeter till hennes lägenhet, sen blev det klippning.
Aja. Blev väl som det blev. (a)

tog det lugnt hemma innan jag åkte iväg till henne på kvällen,
mys med glögg ?! haha. Emma, jag jossan och freddie.
texmex, yammie. Senare anslöt sig även pillen och alexandra,
riktigt trevlig afton. Ännu bättre när stefan kom förbi och vi gick hem till mig :)

idag tog vi det riktigt lugnt, sovmorgon till halv ett nästan.
gjorde mig iordning när han hade åkt, sen kom filip, björn & maria förbi med.
Sedan blev det snabbsväng nere på stan med min snygging.

nu väntar jag på tacos, idag med.
Men det är gott så jag lider inte särskilt mycket av det.

/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback