under my umbrella

nu händer det äntligen saker här.
Jag tar tag i saker och ting.
Städade till exempel rummet igår & stod i.
Mycket var väl tack vare att Stefan tog tag i dammsugningen medans jag mest yrade runt med massa skit som skulle slängas osv. Men, nu är det julfint & mysigt.
 
En annan grejj är att min kära ipod är på laddning nu, den som har varit utslagen sedan Egypten. Wiee!

Annars så har jag varit på stan med kära kusinen idag, skyltsöndag & första advent, riktigt mysigt måste jag säga, blev en fika, julklappar till Thea, nagellack & plastfickor. ^_^ vilken storshopping! hah
 Efter det mötte jag pillen & hängde med henne när hon köpte lite godis.
Haha, dagens livrädsla ungefär var ju när hästarna skenade ute vid östervik imorse, oah.
Jag var inte den enda som var rädd heller, hahah, ugglan var inte så kaxig då heller ;-)

Nu ska jag plugga grekisk litteraturhistoria & kemilabrapporten kan dra åt helvete.

Ajöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback