tredje advent

nu är jag mitt inne i min städning. Hittills har jag börjat hänga upp kläder på galgar.
Men igår var jag riktigt duktig, när stefan &  jag kollade på OC som jag redan hade sett rensade jag ur översta lådan från massa underkläder som jag inte använder. Bra gjort. Nu går det ju faktiskt att öppna lådan igen :-)
Förövrigt så slocknade vi innan elva igår. Illa! Men så skönt, helt slut efter alla prov & allting.

Kikade på sista oc avsnittet med, sorgligt. Riktigt tomt nu, oah, bästa serien juu!
Men, kan ju alltid kolla om alla avsnitt, är riktigt bra på det !

lite senare blir det säkerligen hockey. och jag kommer klä mig varmt. Promenaden till mormor förut var hemsk och ännu värre hem!

Nej, tillbaka till städandet innan farmor kommer hit. Har inte träffat henne på jättelänge eftersom att jag var förkyld när vi skulle baka :(

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback