snurra min jord

suuuug.
Jag hatar att skriva laborationsrapport.
Hänger väl ihop med att jag inte förstår något, inte kommer på något att skriva och allmänt avskyr kemi.

Ja, men annars är allt väl sådär nu för tiden känns det som.
Matteprovet idag tror jag gick bra, gjorde det säkert inte bara för det.
mmm, biologiprov på fredag med som jag knappt har kollat på. Kanoners det.
Glömde ju nästan den mysiga kemiläxan hon skickade på oss. blesch.
+ franska glosor. Grädden på moset, lovely.
Mitt i allt elände så är jag förkyld med, snuvig och äcklig. tack för det steFAN ;-)

Bloggen får verkligen agera som klagomur just nu. Illa!

Är ju lussebandy imorn med, har väl inte allt för stor lust att kika, men blir nog en titt i alla fall!
hm, jag vill ha jul, jättemycket. har fixat tågtickets till sthlm nu med, wie. Ska bli kuuul & mys :-)

Nu ska jag fortsätta med skrivandet och sen träna kidsen. Skönt att komma ut & springa.
Sprang till och med en sväng igår med medans dom tog kort i ishallen. Rediga backar :-/

Yrt värre. Nu saknar jag min vän.
Jättemycket. Sjukt mycket.
Kom hem nu nu nu!

/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback