ma vie est bien différente

ganska komiskt att efter att ha brottats med ena linsen i duschen så slänger jag bort den, men är för lat för att ta ut den andra. Så nu sitter jag här, halvblind och nyduschad.
Skakig med, måste jag tillägga efter träningen, ja. inget vidare vältränad.
Förra året var jag elit om man jämför med höstens soffpotatis. Hahah, kanske har något att göra med att jag går natur, kan ju spekuleras i det, + att jag har pojkvän. hm.

men, fick ju lite roligt sms från fille förut.
I said brr it's cold in her.

tror & hoppas att hon menade here. ^_^
samma sak med biologin idag, niklas är mysis vet vi nu.
"ääh, bättre att plugga klart allt på daan så man kan mysa på natten" ;-)
och självklart håller vi med.
shame on you

nu ska jag kika lite på engelskan och franskan. Känns som att jag inte riktigt orkar bry mig allt för mycket sista veckan nu.

så blir en tidig kväll för mig idag. med tanke på cykelturen till halv tolv igår. kom på lite sent att han skulle sova här :-) blir väl kallt & ruggigt när jag ska sova själv med. :-/

godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha, oj en liten miss;) hahahah

Postat av: Felicia

haha, oj en liten miss;) hahahah

2007-12-18 @ 19:51:48
URL: http://Felicciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback