kärlek

juldagen.
dagen efter julafton alltså.
Ska verkligen inte klaga på gårdagen, massa släkt omkring mig som man annars inte träffar.
Hann även träffa mina två favoriter på kvällen med, Fredrika först, helt utslagen av julen, stackars.
Sen kom stefan förbi en sväng med, så det var en riktigt mysig julafton.
Var dock inte lika förväntansfull som när jag var yngre, kunde knappt somna kvällen innan & vaknade hur tidigt som helst, men kanske är för att man visste vad man skulle få i julklapp, visste hela rutinen och allt.
Men det är inga fel det heller vill jag lova. Bara glida runt och mysa.

Blev frukost hos farmor vid tio, fixade till ris à la malta & fruktsås eller soppa.hm.
mys var det iallafall. Kändes bra att hon inte var helt ensam med.
Sen hem och fixa innan alla kom & åt, kalle & sen tomten självklart,
Tackar vi Andrée för, bredaste torsbydialekten (y)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig innan det bär av till gycklargränd 2 och julefirande igen.
Blir nog till att vara barnvakt med Fille ikväll med, roligt ;-)

god juldag ;) hah


Kommentarer
Postat av: felicia

ja det slipper du inte :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback