jag vill ha en riktig jul

mycket riktigt, imorse efter mobillarmet hade stängts av i panik och jag hade lämnat min varma, goa säng med en lika go pojkvän så hördes Julmusik. Härligt, om det inte hade varit för den otroligt barnsliga stämman i "tomten jag vill ha en riktig jul.." Höll på att smälla av. Blev dock bättre när jag kastade lite vatten i ansiktet så jag vaknade till liv och gick ner och styrde upp musiken lite (a)

Ja, ingen trevlig vecka det här, hur mycket prov som helst, samma nästa vecka.
Men, snart lov & det ser jag fram emot, julmys med släkt och det bästa av allt
Fredrika kommer hem!
Åh, lääängtar så :)

Sen så planeeeeeras en resa till sthlm, vill hitta nån bra musikal eller nånting man kan se med!
Får leta vidare, Sound of music skulle vara lite kul, min favoritfilm när jag var ungefär 3 bast.

Nu väntar jag på att prison break ska börja, sen direkt till sängen & sussa.

Lots of love.
/ Chatrine

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag kan ju säga en sak, jag skulle inte vilja vara i hans ställe om du ska gå på sound of music, du blir som en 3 årig unge i godisaffären! ;)

Postat av: Fredrika

Snart kommer jag, saknar dej

2007-12-05 @ 12:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback