good girl

hey hallåååååå!

åh vad jag älskar att sova,
sov igen alla missade timmar av sömn från stockholm och vaknade 20 över tolv, härligt!
Satt i soffan helt slö och kikade på Lotta på bråkmakargatan, det är sjukt kul, innan Stefan kom förbi,
stan en sväng, köpte smyckeskrin och rougeborste, välbehövligt. Sen solade vi.

Åkte till farmor efter stan, självklart var hon inte hemma, bara till att cykla hem.
Så nu har jag städat iordning lite, packat upp och rensat mina smycken, haha välbehövligt,
så nu sitter som som smäck i mitt lilla skrin haha!!

Hittade en rolig klocka som pappa hade kanske för 100år sen,
den ska göras iordning, råkade rycka sönder läderbandet en aning, men går väl att limma hoppas jag!
Sen får jag väl knata ner till keas och be pillen hjälpa mig med det ;)

hm, ikväll hoppas jag på trevligheter med tjejerna, vill att freddie ska slinga mitt hår med.

trevlig helg!


image120

jag bara äääälskar sötsaker ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback