far aldrig till stockholm

god eftermiddag!

igår kollade jag & felicia på film, åt majsnötter typ och choklad.
Det var mys och måste säga att simpsons filmen är grymt rolig haha!!

hm, har hunnit vara nere på stan en sväng förut, rätt segt måste jag säga.
Lyckat att precis den enda affären jag skulle till var stängd. usch!

Annars så har Stefan varit här en stund, till och med han har packat.
nu får jag ta tag i det här, åker imorn, halv sju. kommer bli lida på morgonen att gå upp så tidigt.

Men nu ska jag till felicia, välbehövlig promenad dit ut för att hämta mina kära vantar samt fråga om mamma får låna bridget jones dagbok! ;-) Sen hem igen, städa, fixa mat och vänta på Stefan!

det känns som jag gett allt jag kan ge,
ändå har jag hittat vad jag letat efter.
jag har varit ialla städer,
letat efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback