andra advent

helluu..

Igår blev det papparkaksbygge hemma hos Marcusson.
Mycket trevligt & resulterade i ett mycket vackert konstverk.
Kommer på bild så småningom ;-)

Kikade även på sex and the city en sväng, åh, det är så kul!
Sen åkte jag vidare hem till Stefan och vi tog det piano med OC+
massa gamla skolkataloger
, och då menar jag verkligen gamla!
Gamla goa 90 talet :S

imorse tog vi traditionella promenaden bort till djuren och sen frukost.
sen åkte jag hem & var nere en runda på stan med mamma!

borde väl plugga ihjäl mig nu & borde ha gjort det hela helgen med tanke på veckan som är framför mig.
Men att, jag har inte orkat, har haft plugg varenda helg hur mkt som helst nu. usch & fy för det!
Snart är det iallafall lov. Och nu är jag hungrig. Hoppas dom snabbar på med maten där nereeeeeeeeeeeeeeeee!!

pyyyssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback