alice cooper

när jag satt nere och slog in julklappar nyss trodde jag nästan att vi hade alice cooper på besök på övervångingen,
men icke, bara mattias som testade högtalarna & mitt humör ?!

yey. slutade 10 minuter tidigare från kemin idag, är det ens möjligt med läraren som vi har, haha hallelujah
satt dock kvar & uggla i skolan tills halv nästan :/
sen åkte jag & stefan hem till mig och myste. Hahah. han ska tydligen köpa en såndär....till mig i julklapp och hade lite väl dåligt ordförråd till ....kortisett, kortestet..  ja, gissa ordet. + att han såg snusk i mitt örnogott :/
haha

wie, tränade kidsen sen, grrr får snart spel på dom.
PANNAN I BACKEN FREDRIK!
aah, inte min grejj längre känner jag, usch! =)

funderar på om jag ska ta och börja läsa harry potter kanske.
problemen är väl att jag inte minns vad som hände i boken innan + att mattias håller på & läser den.
men jaja. löser sig.

nu ska jag hoppa in i duschen & sen väntar soffan på mig.
Ljuva sovmorgon imorn med, lovely!

puuuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback