you don't want no drama

no drama, no no drama !

Uh, my humps med BEP, det var tider det. Längesen, men tycker den är lika bra nu som då,
lyssnar dock inte på den lika mkt som förr haha !

Men, dagen har vart bra. Fick sött sällskap till skolan med! Så bra start på veckan.
+ Att vi fick cäääändy på "klassrådet". Helt perfekt det. Nya scheman med, helt behövligt.
Bra att ha ett hemma & ett i skåpet. Très bien !

Lektionerna var helt ok, hämta blommor på biologin fick tiden att gå rätt fort, dock inte alltför kul, men kunde ju tjata destomer med Pillen !

Sen hade vi engelska, test. Usch.. vill inte veta resultatet på det iallafall.
Efter det lunch, matte och dans, som det bara var info på så fick sluta efter det.
SÅ då blev det stan en sväng med felicia, sen fixade vi klart matteuppgifterna när jag väntade med henne, aaah, italienska sist på dagen, hallelujah för att jag har steg 3 och slutar tidigare & för sovmorgon ;)
Dock inte kul med verbläxan tills imorn som jag borde sätta igång med nu!

yeye, sen träning, får se om jag orkar. Men eftersom att det enda jag gjorde på jobbet igår var att fika så tänkte jag ta en nyttig vecka nu, veckor.. Jaja, men började ju fint sådär med Polly & festis. ;)

Au revoir ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback