just forget the world

Ahh..

Riktigt slapp dag. Riktigt mys på mornarna när man har sällskap med :)
Dock segast i stan på morgonen är jag, så halva dagen har ju passerat när jag tar mig ut..

Men, svängde förbi hos Freddie.
Låg i hennes säng och fikade. Mys som vanligt :)
Sen följde Emma & jag Sickan till stationen, Hejdå kramades och vinkade av henne!

Släpade mig hemåt, kommer inte ihåg vad jag gjorde efter det..
Var iallafall ute & promenerade med Johanna en sväng, välbehövligt efter helgens bravader känner jag.

Kom hem, åt..
Skalade potatis till mig själv, eftersom att det bara var jag som skulle äta.
Fint i kastrullen där, tre små potääääääääääter.
Med mitt tålamod med, lite väl hårdkokta eftersom att jag var hyffsat hungriiiii ^^

Annars har jag rensat ogräs i trappen, vid plattorna.
Mellan rättare sagt.
Riktigt slavgöra det. Usch, blir inte bättre av att det var myrornas krig vid mina fötter heller.
Riktigt snusk skulle jag kalla det. Hittade inte heller myr mördar medlet :(

Nu somnade min fot med, fint.
Kommer ju stupa sen när jag reser mig från stolen.
Tronen ^_^ MAHAHHA !
Gard nej.

Och imorn, gottfolk. Börjar jag Naturvetenskapsprogrammen på Brogårdsskolan.
Hallelujah !

Naaaaaaaaaaaaaa, vill inte, kan inte, orkar inte.
Vill aldrig att den här sommarn ska ta slut !
Men, all good things comes to an end ;)

ja, långt inlägg. Illa. Men, är helt tokkär i Chasing cars med snow patrol.
ÅH ! Fint är det !

Hård, tidig dag väntar imorgon.

Godnatt :)

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they're all I can see

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things will never change for us at all

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback