I like where we are, here.

guuudaaaaaaaaay !


Vilken dag forfan!!
Åkte till Kungens rastplats halv nio.
Med klassen, som förövrigt är helt ok än så länge, kunde vart bättre, men kunde även vart betydligt sämre :)
Men, vi hade lite olika "stationer" för vårat fältarbete, hähä. Inte det roligaste kan jag lova, men var väl mest för att lära känna dom i klassen kanske..

Ja, men nu är jag helt slut. Så varmt där ute, riktigt steeeek nästan ju + att jag är helt dödstrött.
Sov nästan ingenting alls inatt, hade tjatande goding brevid mig som inte kunde sova, ahahha.
Men det var mys & jag lever ju. Än så länge ;)

ja, men vad händer nudoo, tänkte ta en liten joggingtur om jag raggar sällskap, annars risk för att iPoden får bli min bästa vän för stunden.

Mhm.. Förövrigt så saknar jag Fredrika något så enormt.. Usch, det är inte lika kul utan dig. :(

Nu ska jag hjälpa mamma med att skala potatis (a)

Ciaaaaaaaao! =)

Kommentarer
Postat av: fredrika

fatta att jag saknar dej! <3

2007-08-22 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback