the sweet escape

wooohoo, yeahooo

Var nyttig idag ska ni veta.
Först kastade jag & pappa ut min gamla äckliga turkosa hylla.
Ut genom fönstret. Can I get a Hallelujah ?
HALLELUJAAAH ffs ! ;)
Nu är den gone going, så skönt
rummet känns so much bigger !

men efter det, åkte vi till farmor & kalles stuga.
Där var det skönt, sol, vind och vatten. Myspys, massa fågelkvitter, men det bästa av allt + möjligtvis det komiska med ; Jag högg ved !
Inte bara lite med, riktigt jävla mkt. hahah så himla roligt, bara lite ont i rücken sen. + händerna!
haha. När mamma hade staplat upp massa ved så bara  KABOMBOM
Mamma - Nej, det är inte sant !
Jag - AHAHAHAH

himlans roligt, sen antydde dom att jag borde kanske vila mig lite, sa något om " aah, får akta valkarna i händerna, hah kanske blir en hel karl av dig..." haha, snyggt snyggt !

just det. Det jag egentligen skulle blogga om nu,
satt & kollade på Nikelodion kids choice awards nåt nyss.
J. T wooooooooohoo.
nej, men iaf. Gwen Stefani & Akon körde The sweet escape.
och fifan, hon suger ärligt talat live, helt annan röst än den i ipoden ^^
ok, känns ju som att jag kan förstå det, men hon låter som en hel karl
men, snygg är hon, snygg som få!

jao, bör kanske fixa iordning moi nu, inför kvällens bravader hos Fredrika honey !

ciaociao!

image55


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag kände mej ju nästan lika duktig när jag fick ett spett i händerna när jag kom upp. ;)
- Chatrine var & högg ved här nyss. Nu kan du inte vara sämre.
-pfft


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback