snickers

Godmorgon

Steg nyss upp från sängen, låg och drog mig hääärligt länge, vaknade rätt tidigt, men aah. Härligt att bara ligga och dra sig !

Igår var lite släkt här, åt påskmat & sånt, kollade på James Bond, die another day eftersom att alla hade sett bondfilm dagen innan, så lite bond tema nu i påsk ;) hähä. Men, åt även såå mkt godis igår, idag med, började dagen med nåra snickers, yammiieeee, dom är ju godast av mars, och japp ? aah !

sen så gick jag till emma, där var det massa trevliga tjejer och vi hade roligt tycker jag.
Åt god mat och jättemumsig morotskaka. Sen så kom det lite mer folk, eller aah. 3 till iaf :)
Rökte vattenpipa & hade allmänt trevligt !

Idag måste jag ut & gå eller nåt, motiooooooon iaf.
Välbehövligt nu efter allt godis ! :)

I samma bil - Bo kaspers orkester

LÅTEEEEN!
lovely

nån vänlig själ kanske vill skicka den med ? (A)
hihi..


CIAAAAAAAAAAO !

Kommentarer
Postat av: Mill

Man ska sova länge på helgen!

Postat av: Nathalie

åh, snickers..

2007-04-08 @ 16:59:18
URL: http://glitterdroppe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback