snälla rör inte min väskaaaa

hellooo

Åh, snart är det helg med, långhelg till och med. Skönt!
Och NO provet idag, det gick galant! 40/40.
För att inte ha ägnat större tid åt pluggandet igår så.
FIFAAAN, det var skönt !
Och skolan i allmänhet var rätt bra idag.
Stora planer inför sommaren i nords hus. på hans gård.
med kor ^^ ,  muumuuu!

Snart träning med. Rooligt. Men vill ut just nu.
Riktigt varmt nu, skönt som tusan !

Lyssnar på Håkan med, riktiga sommarfeelings.
Liseberg / Grönan i sommar, i'll be there!
Även Justin snart nu. 2 månader tills Felicia blir 15.
Alltså 2 månader & tre dagar, tills jag blir 16!

Men jag visste från den stunden, att han skulle dra ner mej med tiden
jag står på perrongen, det är -99, min bror var lärare i köpenhamn
och jag hälsade på där ibland, jag brukar plocka hem några gram
snälla rör inte min väska, tulltjänstemannen såg på mig och jag såg på han !
Jag har vart i alla städer, letat efter diiiiiiiiiiiiiig!

HÅKAN HELLSTRÖM, den store poeten som hon är förälskad i !
/chatrine!image54

Kommentarer
Postat av: Felicia

justin justin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback