Jag vill ha allting

Med Håkan Hellström

Förövrigt så vill jag ha mkt med,
har precis läst lite i VR, orkade inte mer, ögonen strejkar nu känner jag ;-)
Men ouuh, så mkt fint, TopShop.
Love it. Vaför finns dom inte i Krhamn, eller iaf i KD ?

      
www.topshop.com

Underbart söt topp.
Ugglan, behöver jag ens säga nåt ? ;)
Väskan vill jag iaf ha i sommar på stranden !


Fast "stranden" finns väl ingen här i närheten ?
Får ta Tylösand , bo hos Fredrika i Halmstad hela Augusti ? ;)
Vore ju nåt!

Har vart ute & sprungit med Fille förövrigt,
tack för sällskapet, du är bäst ! (`v´)

Har förövrigt en liten fundering, som jag tror jag har fått svar på..
  Är det vitlök i vitpeppar ?

Nattinatti !

Kommentarer
Postat av: Linn

åh! ugglan är ju bara för underbar! Vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback