jag kan se ljuset

i fönstret.
gaaah, nu är det ju nära ett utbrott här,
båda rullgardinerna är gone!
Vaknar ju äckligt tidigt,
halv åtta kilade jag ner. ooouuuch.
MEN, lyckades somna om rätt rejält sen, pappa kom in & frågade om jag kunde lägga mig nere för att han skulle tapetsera, 10,30 var det och jag SOOOOV ! underbart

Gårdagen var heeelmysig hos Fredrika, fick fixa med maten, haha
Micke - Jaa, det borde ju inte vara några problem för er som har eeemveGEEEEEE
huhu, roligt, men grillspett var inte igår hähä
och mkt smaskiiig tårta med "havre ? !" hihi
Ja, riktigt mys var det med girlsen :)

oh, vill ha mika -relax, take it easy

nu ska jag försöka få tag på Feliciaa ut i spåret & springa lite kanske ? ;-P

snart valborg med =)

tjipp & Hej
( & välkomna till haaaaaajk )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback