hihi

hittade lite roligt tidsfördriv ;)

* sätt din musik på blandning
* Klicka på nästa knappen efter varje fråga
* använd låttiteln som svar på varje fråga
Fuska inte, mkt roligare då !

Hur mår du idag ?
one wish

Kommer du komma långt i livet ?
Hon har ett sätt

Hur ser dina vänner dig ?
Breakin' Up

Kommer du gifta dig ?
The worrying kind

Vad är ditt livs theme sång ?
Wonderful life

Vad är ditt livs historia ?
Hot in here

Hur är skolan för dig ?
Rainbowwarriors

Hur kan du komma framåt i livet ?
Snook, svett, tårar

Hur kommer imorgon vara ?
Yummy

Vad är det bästa med dina vänner ?
Buttons

Vad finns i lager för nästa vecka ?
Tapetklister

Vilken sång beskriver dig bäst ?
Beautiful HAHAHA!!

Hur är det med ditt liv ?
Talk

Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Voodoo Doll

Hur ser världen ut för dig ?
Forever, not yours

Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Solen stiger upp även idag

Vad tycker dina vänner om dig ?
Candy shop

Har du en djup & mörk hemlighet ?
Beautiful liar

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Forever young

Hur kan jag göra mig själv glad ?
Underneath your clothes

Kommer jag någonsin ha barn ?
4 in the morning

Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
Vato

Vad skulle du vilja säga till nästa generation ?
Say it right

Vad är några tips till mej ?
Stand by me

Hur kommer jag att bli igenkänd ?
Sweet thing

Vad är min dans sång ?
Hope you're happy now

Yes, det här vill jag att
Felicia , Fredrika
och Emma  ska göra :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha va kul :D ska också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback