Heart's a mess

Heart's a mess - Gotye

Gooodmooorning Joneeeeeeees now pickup your phone !

Kan inte uttala mej om låten är bra än, har inte lyssnat in den in thaa brain.

Ah, har vart duktig idag.
Plockat in halva diskmaskinen,
tar andra halvan snart dåå !

Ska snart ner till Freddie med, lite "ärenden" på stan, huhu
är ju marken idag med,hmm,
ska hålla mej borta från godiset.
Kan hända att jag köper med lite iaf.
Till min sjuka bror, såklart ;)

Åh, läste precis
Silverfiskens blogg, helt underbaar är den
Läs Oldies But Goldies.

Nu tänkte jag äta lite frukost, fixa iordning mej lite & bege mej till min kompiiiiiiiiis !

Ciaaaaaaaao!

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, fischy ;)

Postat av: Jonna

Tack så mkt, ta hand om sverige för mig när ja är borta;P
J

2007-04-11 @ 11:23:15
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Lisa

godis kan man aldrig hålla sig undan ifrån

2007-04-11 @ 11:24:27
URL: http://liiiisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback