fever fever

alohaaa..

what a day gottfolk ;)
Vaknade åtta, sms tiiidigt då Gabban ;)
Men ingen fara, somnade om till kvart i elva!
Var sedan ute & gick en timme med Emma.
Sen blev det stress, kom hem igen kvart i tolv.
Skulle träffa Elin & dom på stan halv ett.
Snabbdusch, frukost fortfort & sen kasta sig på cykeln.
puh. Ändå fick jag stå & vänta i 10 minuter på dom.
aaah.  haha


Så har jag fixat present till Therése och Fredrika, som förövrigt kommer hem inatt :)
oh, saknad ! <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning mej och sedan fara iväg till Therése, men det är först vid sjuuu jag ska dit! Blir kanon det. Plus i kanten är ju att jag hittar SÅ bra på sandfallet. ajjajj.
Har ingen att ta sällskap med hem sen =/
attans. Freddie, kooooom heeeeeeeeeeeeem !!

Have a lovely night !
Because I will ! :D

image53


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback