Ferarri et Polly

Bonjour mes amies !

Imorse kollade jag på film, men min sjuka bror,
alltså. Förkylda bror ^^,
John Tucker must die
helt ok. Trodde den skulle vara bättre, men den var rätt mys :)

Oh, äter pollyy med, älskar det, absolut godaste godisen ?!
hihi.

Snart åker Freddie med, deppigt värre.
Hur ska jag överleva en vecka utan henne ?

Var iaf & fikade på Blå Valvet med henne, Emma,emma & Pillen.
Trevligt var det, bananasplit & milkshake åt folket !

aouuwwrrrr.
Tror jag ska storma in hos frikan sen,
oanmäld ;)
kanon, blir bäst så!
men nej, hon måste kolla tapeten.
Kan jag ta med mej rullen kanske ? ;)
huuuuuuuuuhuh..

GODNAAAAAAAAAATT PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: Felicia

När du fyller år ska jag göra dej en polly tårta ska du se ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback