come on let's twist again

like we did last summer ;)

hihi, don't cry over spilled ice-cream baby.
Felicia splashade sin stackars glass när det kom lite spindelnär !
AHHAHA, så otroligt roligt, sen fastnade flickstackaren med armbandet i håret, painful my friend..
I know ;) hahaha
Var mys med tjejerna igår, kollade på Göta Kanal 2 här hemma, helt ok var den !
Sen så allmänt dampade vi loss, as usual.

När dom åkte iväg så kollade mamma, pappa & Mattias Troja. Så jag kollade klart på den, sen när den var slut utbrister mamma ;
- Neej, riktig movienight ikväll nudå. Vi sätter på en till !
Sagt & gjort. Satt & kollade på Den bästa sommaren, Kjell Bergqvist, gaaah, vilken fantastisk skådespelare.
Men, var så otroligt trött som alla andra fredagar så slutade med att jag däckade i soffan.
Gjorde mig iordning efter ordern från mamma & hoppade i sängen !
Eftersom att pappa tapetesar om i mitt rum så är en rullgardin borta. Inte så roligt. Ljust rum, ajjaaaajj

Sov som en gud efter en hård skolvecka !
Vaknade dock halv nio, helt ljust, gick inte att somna om,
la mig i soffan, kollade på Rika vänner helt ok den med. Men ååh vad jag hatar cp slut ! =/

Idag blir det solning om det är varmt,
så underbart väder igår !
Sen ikväll bär det av till Freddie!

ta det lugnt & gör inget som inte jag skulle gjort ! ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback