behöver lite kärlek från fel sort, lite sympati från fel håll.

Magiskt men tragiskt - Håkan Hellström

te är gott, men väldigt varmt.
Har jag fått erfara nu.
och alla andra gånger jag har bränt mig på tungan.
vilket är rätt många gånger. tyvärr...

idag, har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, som det brukar vara alltså.
Men ska kanske kolla på tapeter med mamma :)
När det händer är dock oklaaaaaaart!

Åh, tror att internet inte fungerade när jag "skickade" iväg sommarjobbsansökan.
OCH bilduppgiften, minder bra det.
Finns inte i "senast skickat" eller så.
Läste även att telia hade problem med internet & det där ungefär när jag skickade ivääg det.
freaky !

Men, vet inte om jag ska skicka om,ifaaaaall dom har fått det då kanske dom tror att jag är en besatt idiot som bara mååååste få jobb. eheeee. (A)

Måste snart införskaffa nytt Bodybutter med, mitt Papaya är snart slut ju.
Funderar på om jag vill ha coconut kanskeee. men var tydligen för torr hud.
I've got normal I think, inga problem med Papayan iaf, som var för normal.
Strawberry, kanske ? Men hej & hå candyshop ?

image47
The Body Shop


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kokabello:P

Postat av: felicia

I take you to the candyshop ;)

2007-04-12 @ 22:13:11
URL: http://felicciaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback