you can't see, these tears are real


Helgen har varit jättemysig. Umgåtts med mina favoriter.
Bara tagit det lugnt liksom, snackat och tagit vara på att Freddie varit hemma. Alltid lika kul!
Ja, men nu är hon påväg hem, 6 timmarsfärden, beräknad ankomst, halv 12 ! Så söt!
Finns verkligen ingen som kan täcka tomheten efter dig när du är i halmstad!
Min kik, vi två 17 år ;-)

Åh, just nu är det mycket som pågår, in my mind, så att säga.
Börjar redan stressa upp mig inför de kommande veckorna, inte roliga. Usch.
Sedan så, ÅH, blir så trött & irriterad! Finns dom som verkligen inte förstår att man inte kan ta någonting förgivet.
Ansträng dig! Jag tänker inte bry mig hur mycket som helst och bara få skit för allting.

Ikväll ska jag ha kul!

imorn med ;-)

njut av solen.

au revoooir!

Kommentarer
Postat av: fille

:(

2008-05-04 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback