touch of spring


Får väl börja med att tacka för igår alla. Hade en jättebra valborg !
Först lite stress på dagen, men hann ju njuta av kvällen hemma hos freddie.
Grillat och kladdkaka till det, gott gott. Sedan kom resten och kvällen började fiiint!
Sällskapet gjorde kvällen, jättemys var det. :-) Att sluta kvällen precis som förra året var lika mysigt som alltid.
-Vandra hem, en ljummen vårnatt med min prins

Annars så har det varit en riktigt luuugn dag, vill jag lova. Lite fööör pigg imorse, fick jag känna på senare.
Men, två alvedon fixar allt. Fick bli en promenad med Felicia, riktig onyttig mat på Johanssons, men ååh det satt bra. Moppemeny, haha, det är ungefär fett med mer fett. Mums! HAHA. Sen anlände vi till Fredrika och gosade ner oss i hennes täcke, talade strunt och myste!

Nu sitter jag här, måste ta tag och städa mitt rum, rejält nu alltså. Usch. Eller så tar jag det imorn.
Är snuskigt sugen på godis i alla fall. Jaja. Kan tänka mig att det blir OC-maraton ikväll!!

Hoppas er valborg var trevlans.
;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback