so if an old friend I know.

we're caught in a trap
I can't walk out, because I love you too much
baby


Oh, suspicious mind. Love it!

Skönt med minilov måste jag ju få säga. Har inte gjort något speciellt.
Igår var jag ute och sprang med min bror, klippte gräset precis efter det, hehe. Trodde klipparen sprängdes när jag körde på en pinne. HUH, fick i alla fall välförtjänt paus när vi fick besök av lite goodies, sötungen :-)
Sen kom reeeegnet, usch. Men fick i alla fall rent rum, promenad till godislagret, träffade min gamla lärare, laaars med, trevligt ;-) Sen besök hos mormor.

Haha, på kvällen åkte jag & Pillen till Louise, grymt trevligt :-P
 " ah, dom har så hårda skallar, det är därför dom klarar sig "
HAHAHAHH! ja, väldigt mycket skratt med dom där två tjejerna måste jag säga!

Nu väntar jag på mat, är huungrig. Senare ska vi till skäringsbol, fira Marlene som fyllt 30
Grattis grattis :)

I'm yours


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback