saker man ser


Det var tydligen inte så farligt igår, tack och lov. Men var riktigt rädd.
Sov riktigt oroligt & låg från fem och bara lyssnade, varenda bildörr gjorde så mitt hjärta hoppade över några slag,
kommer så väl ihåg känslan som jag hade för ett halvår sedan. Ett slag i magen, chocken, sorgen, rädslan, allting!
Som tur var hade jag min godings snusningar i nacken & en hand att krama om, men var inte mycket lugnare för det. Usch. Tur att allt var bra :-)

För att fortsätta på ämnet lite.. När jag var liten var en idol någon känd för mig, idol var liksom synonym med känd på något sätt. Jag minns inte riktigt vilka idoler jag hade, olika varje gång någon frågade, kunde vara Carolina Klüft, Christian Olsson, Robbie Williams (ganska nyss faktiskt ;-) ) , Sailor Moon eller någon annan seriefigur, men ni fattar poängen. Nu är min idol farmor. Så många gånger som hon har fallit, så mycket som har hänt, så har hon alltid varit stark och rest sig. Det beundrar jag henne för, otroligt mycket ! ♥

Nu ska jag snart äta, sen ut och gå med Johanna.
Har gjort ungefär allting utom att plugga matte inför nationella i A-kursen imorn.
Legat ute, handlat tidning, läst, ätit knäckemackor osv. Haha.
Men, jag känner att, det jag inte kan nu, kommer jag nog aldrig kunna, speciellt inte imorgon !

Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback