pingstafton


Efter några timmar med ogräsrensning vid rosrabatten i strålande sol kan jag konstatera att min rygg mår måttligt bra. Har rent ut sagt skitont. Det svider. Det är rött. Jag ska inte underskatta solens strålar något mer. Ska heller inte ha linne med väldigt öppen rygg på några dagar heller.

Sådär, har duschat, ätit mat. Grillat idag med, åh. Underbara väder, fortsätt såhär heela sommaren!
Nu ska jag se vad jag kan göra åt min rygg. Ska även fräscha till mig lite, ska till Emma snart ! Kommer bli mycket trevligt, dock tidig kväll eftersom jag börjar 9 imorgon. Puh, gillar inte att vara där först, det är läskigt... haha!

Åh, just det, imorse var det mysigt. Stefan & jag åt frukost ute i solen. På en filt. På gräsmattan! Kan inte säga annat än lovely!

Saturday night fever !

image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback