my love

först av allt.

Felicia, det finns nog ingen som muntrar upp mig så fort som du gör.
Allting du gör, säger är klockrent och du är verkligen en underbar kompis & kusin.
Bara att umgås med dig gör så alla jobbiga tankar försvinner.


Nu sitter jag med min underbara kemibok, as usual. Grejen är att det inte händer så mkt, den bara ligger uppslagen framför mig. Hehe, på något sätt hoppas jag väl att all fakta ska flyga in till mig utan att jag ska behöva titta i den. Men, så är nog ej fallet :-( men, ska träffa Louise så ska vi väl köra lite power-plugg eller vad man nu ska kalla det. Mer sista minuten panik plugga kanske. Aja, kommer vara skönt när det är gjort.

Ikväll ska jag inhandla lite goooooott naturgodis & druvor som jag & mon petit ami ska frossa i ikväll.
Vi ska kika på the bodyguard. Har säkert sett den 10ggr, men en klassiker är en klassiker + att han måste få se lite romantiska klassiker, började ju med Dirty Dancing och Pretty Woman. Uppskattade filmer ;-)

Nu ska jag måla klart mina naglar ^_^

Bon soir !

Kommentarer
Postat av: felicia

du är bäst!

2008-05-18 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback