min skog

bonjouuur !


Dansen imorse gick faktiskt helt ok. Kunde gått mycket värre om man säger så ;-)
Nu är jag dock sjukt trött och har huvudvärk. Känner mig riktigt hängig.
Hoppas det går över tills ikväll bara, får hoppas på att vi sätter dansen ännu bättre då !
Ih, men det är riktigt kul att se, eller i alla fall igår en stund, alla andra danser! :)

Men kom nyss från soffan, pluggat lite kemi och moffat godis ungefär.
Känns inget vidare att komma hem en fredag och äntligen få helg och att det första jag måste göra är att plugga kemi inför tisdag. USCH är så trött på allt som har med skolan att göra!

Nu ska jag hälla i mig mer vatten och dricka lite kaffe så jag piggnar till!

Pussss

Kommentarer
Postat av: fille

du var jätte duktig baby!

2008-05-16 @ 22:25:02
Postat av: jossan

Det var ju kul igår :D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback