like the stars above


bonjour mes amies !

Det senaste dygnet har varit helt mysigt och lugnt. Började med att jag körde bil, galant ut till strand.
Sedan tog jag & Stefan en mysig promenad, kollade alla djuren, as always. Nu har även kossorna blivit utsläppta.
Dom satt vi och kikade på rätt länge, tills det blev för kallt. Vi gick i 1,5 timme, den lilla svängen! Då var klockan halv elva, blev té & smörgås sen natten !

Imorse tog jag en frisk promenad från honom. Slängde mig på cykeln när jag kom hem, mm, vita ringar från eje's inhandlades till vår frukost-fika som vi tog vid 10. Oh, då var jag hungrig vill jag lova !

Idag känns allt bra, har fikat med bästa Felicia. Fyndade en kofta och såå. Annars blir det en helt lugn kväll. Ska bara ligga i soffan, kanske kika på sex and the city ! Lycka ! Ännu bättre att det luuuktar underbart ute =)

nu ska jag njuta av det vackra vårvädret !

/ Chatrine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback