it's getting hot in here


woho.

Äntligen fredag. Ska bli så skönt med helg. Känns verkligen att mina sovmornar har försvunnit denna veckan :-(
haha, men det tar jag igen imorgon antar jag. På söndag går det icke, börjar jobba tidigt, vääldigt tidigt, klockan 9. Huah. Men, ska bli rätt kul ändå, trivs & träffar mycket folk. Var nyss där, med Emma & Tone. Blev en glass. MUMS!
Kling's glass, finns nog inget bättre... Jo, italiensk glass, om vi ska vara petiga ;-)

Men, igårkväll var det myspys. Kikade på Nära & Kära ( Prime ). Bra film, rekomenderar jag att se.
Precis när filmen startade kom någon på att naturgodis skulle sitta fint. Så jag & min goding åkte till maxi, inhandlade det & passionsfrukt. Åh, frosseri! Väldigt gott !

Nej, men kanske skulle kila ut & hjälpa pappa med grillningen,
nån måste ju vara grillmästare ;-)

Ha en trevlig helg!

image157


Kommentarer
Postat av: fille

you know jag är ingen kyckling längre ;)

2008-05-10 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback