freaky friday


. . . har det varit, minst sagt, men bra dag ändå!
Det fruktade cooper-testet gick nästan helt galant med tanke på min sviktande kondition ;-)
Gjorde även 400m efter det, må jag säga. Det gör jag inte om så tätt efter, haha.

Ye, men när jag skulle hoppa in i duschen kom en liten Stefan förbi.
Så vi fikade och så när jag duschat, hade ungefär skattjakt i hela huset, dumming!
Sen hämtade vi hans böcker i skolan, bytte mina linser och kollade på skor.

Nu har jag ätit mat & är proppmätt.
Blir en lugn kväll, Freddie skulle ringa när hon anlänt från Karlstad.
Ska ju upp och jobba tidigt imorn, yey, köp glass vet jag, lakrits & citron. Varm rekomendation ;-)

image163 image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback