dobidoo


imorgon, skulle kunna kalla det för dagen d nästan.
D som i domedagen. Hehe, nejdå!
Kommer vara så otroligt skönt efteråt! Nu är det väl sådär,
ska väl erkänna att jag inte lagt ner mig ens hälften vad jag brukar göra.
well, vi får se hur det känns imorn på själva avrättningen.
Hela klassen hoppas ju på att få skippa sista lektionen, men med tanke på vilken lärare vi har så...

Ja, men för att tänka på nåt bättre. Den "privata" dansen går bra, Jessika & Patricia hade fixat ihop en heel del.
Så nu känns den inte omöjlig. En till kul grejj väntar till sluuutet av sommarn, början av hösten. Hoppas jag verkligen, måste bara övertala mamma & pappa. Men, jag har mina små knep. hähä.. " men jag som har slitit sååå hårt, ni måste ju förståå.." hehe. Mycket bra mycket bra.

Ja, men veckan ser fin ut. Verkar bli rätt lugn + min kära Fredrika kommer hem till helgen. Synd att jag ska jobba båda lördag & söndag. Men tippar på att hon spelar golf ändå (a)

ha en treflig kväll ;)



Kommentarer
Postat av: emma!

trodde väl att du skulle gilla dom där kopparna i min blogg ;) puss&godnatt babe!

Postat av: Fredrika

rätt tippat :P

2008-05-19 @ 23:23:52
URL: http://glass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback